ویدئو کنفرانس

چطور در روزهای کرونایی جلسات سازمانی خود را برگزار کنیم؟

برگزاری جلسات سازمانی با ویدئو کنفرانس 

این روزها با توجه به شرایط بحرانی پیش آمده در اثر ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، فعالیت بخش های مختلف دست خوش تغییرات زیادی شده است. شیوه ی کارکرد ارگان ها، سازمان ها، شرکت ها و نحوه ی برگزاری جلسات آن ها، سمینار ها و همایش ها هم از این قاعده مستثنی نیستند!

اگر چنین اتفاقی حدود 10 سال پیش رخ می داد ممکن بود به طور کلی تمامی ارتباطات و جلسات حضوری در ایران برچیده شود و برگزاری آن ها به شیوه های غیر حضوری به سختی میسر گردد یا حتی غیر ممکن باشد. اما این روزها تکنولوژی حرف اول را میزند و در این آشفته بازار پیروز میدان است! در ادامه همراه ما باشید تا با شیوه ی برگزاری جلسات سازمانی در این روزها و ویدئو کنفرانس آشنا شوید.

در چنین روزهایی که درگیر اپیدمی کرونا ویروس هستیم، اکثر جلسات در سطح کلان کشور به صورت مجازی و از طریق ارتباطات ویدئو کنفرانس، در حال برگزاری هستند و می بینیم که رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری و برخی از وزیران و مدیران دستگاه های اجرایی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس، با بخش های مختلف جامعه در ارتباط هستند. 

حتی افتتاح پروژه های عمرانی نیز می تواند از طریق یک ارتباط ویدئو کنفرانس به بهره برداری برسد. کما اینکه در گذشته این کار نیازمند صرف هزینه های گزاف بود و رفت و آمدهای طولانی مدت و در نتیجه اتلاف وقت را در پی داشت!

بنابراین ما می توانیم با بهره گیری از ظرفیت تکنولوژی های نوین ارتباطی و فراهم آوردن زیرساخت های موردنیاز جهت راه اندازی یک سیستم ویدئو کنفرانس، نشست ها، تجمع ها و گردهمایی ها و جلسات خود را به سادگی و بدون این که لطمه ای به آن ها وارد شود برگزار کنیم. 

ویدئو کنفرانس همیشه کاربردی است!

این نکته مهم را باید در نظر بگیریم که ویدئو کنفرانس نه تنها در این روزهای کرونایی، بلکه همیشه کاربردی است. چون حتی اگر کرونا نیز در کار نباشد با بهره گیری از این امکان می توانیم به صورت آنلاین و از راه دور به برگزاری جلسات بپردازیم که این امر موجب صرفه جویی در زمان، هزینه های اضافی در راستای حمل و نقل، سوخت، پذیرایی و … می گردد. پس چه بهتر که از این فرصت برای تغییر در سبک کاری سازمان و روش برگزاری جلسات خود استفاده کنید.

راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس

برای راه اندازی یک سیستم ویدئو کنفرانس نیازمند به کارگیری یک بستر سخت افزاری مناسب هستید. از جمله تجهیزات موردنیاز برای راه اندازی ویدئو کنفرانس می توان به دوربین، وب کم، میکروفن، هدست و … اشاره نمود.

شما برای راه اندازی یک سیستم ویدئو کنفرانس با کیفیت چه به صورت دائمی جهت خرید و چه به صورت موقتی جهت اجاره تجهیزات می توانید با مشاوران رشد تدبیر نوآور در تماس باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند. 

برای این کار می توانید از طریق شماره های شرکت 02166127120 الی 3 و یا واتساپ شرکت به شماره 09217915011 جهت مشاوره ی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا