هر آنچه باید در مورد میکروفن کنفرانس رومیزی بدانیم!

میکروفن یکی از سیستم‌های قدیمی برای انتقال صوت می‌باشد که امروزه دامنه استفاده از آن بسیار بیشتر از قبل شده است. در این میان میکروفن کنفرانس یکی از انواع مختلف میکروفن به شمار می‌رود که بیشتر در سالن‌های کنفرانس و همایشِ ادارات و سازمان‌ها کاربرد دارد.

معمولا سازمان‌ها و شرکت ها برای برگزاری هر رویداد و جلسه‌ای، نیاز به تجهیزات مختلفی دارند که به طور کلی به آن سیستم کنفرانس می‌گویند و میکروفن کنفرانس یکی از اجزای اصلی سیستم کنفرانس می‌باشد. به عبارتی میکروفن رومیزی کنفرانس یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که در راه‌اندازی یک سالن کنفرانس به کار رفته و بدون آن تقریبا برگزاری منظم یک رویداد و جلسه مهم غیرممکن خواهد بود.

میکروفن کنفرانسی
میکروفن کنفرانس

میکروفن کنفرانس چیست و چه کاربردی دارد؟

میکروفن کنفرانس اصلی‌ترین وسیله برای انتقال صدای سخنرانان حاضر در یک رویداد می‌باشد. برگزاری یک رویداد ده نفره تا یک همایش چند هزار نفری نیاز به سیستم صوتی بسیار قوی‌ای دارد. این سیستم وظیفه دارد تا صدای افراد سخنران را دریافت و به سایر بخش‌ها انتقال دهد. به طوری که تمام افراد حاضر در جلسه بتوانند به خوبی و بدون نویز صدای آن را دریافت کنند.

بنابراین میکروفن کنفرانس رومیزی وسیله‌ای است که وظیفه ایجاد ارتباط و مکالمه را بین افراد حاضر در یک رویداد و جلسه برعهده دارد. البته این مورد ابتدایی‌ترین کارکرد یک میکروفن کنفرانس است. چرا که ایجاد نظم در جلسه، مدیریت آن و از همه مهم‌تر ثبت و ضبط صحبت‌های افراد و آرشیوسازی از دیگر کارکردهای آن به شمار می‌رود.

انتخاب میکروفن اتاق کنفرانس از جمله چالش‌هایی است که برگزارکنندگان جلسات یا صاحبان شرکت‌ها درگیر آن هستند. اتاق های مختلف کنفرانس به میکروفون مخصوص کنفرانس نیاز دارند و انتخاب و خرید میکروفون کنفرانس مناسب، نقش زیادی در هرچه بهتر برگزار کردن یک جلسه دارد و باید نوعی از آن را انتخاب نمود که متناسب با سالن کنفرانس مورد نظر، گنجایش فضا و اندازه اتاق، دکوراسیون سالن، چیدمان صندلی ها و … باشد.

میکروفن اتاق کنفرانس

انواع مختلفی از میکروفن وجود داشته که هر کدام تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. بسته به نوع این سیستم می‌توان کارکردهای مختلفی را برای آن در نظر گرفت. میکروفن کنفرانس رومیزی مناسب می‌تواند امکانات زیر را در‌بر‌گیرد :

  • قابلیت پخش و انتقال صدا به بخش‌های مختلف و از طریق بلندگوهای سالن
  • قابلیت اتصال به سیستم ویدئو کنفرانس
  • قابلیت راه اندازی سیستم اتوترک (فیلم برداری به صورت خودکار)
  • امکان ترجمه همزمان
  • امکان شناسایی کردن حضار
  • قابلیت رای‌گیری از افراد
  • امکان کنترل صحبت کردن افراد ( اجازه دادن یا عدم اجازه برای صحبت)
  • امکان ضبط صدا و تصویر افراد
سیستم کنفرانس رومیزی آلمانی

میکروفن کنفرانس رومیزی آلمانی

STEMIN DS1PU/DU

اجاره میکروفن کنفرانس رومیزی CCS 800

میکروفن کنفرانس رومیزی

BOSCH CCS 800 Ultro

میکروفن کنفرانس CCS 900

میکروفن کنفرانس رومیزی

BOSCH CCS 900 Ultro

میکروفن کنفرانس رومیزی CCS 1000

میکروفن کنفرانس رومیزی

BOSCH CCS 1000 D

چرا برای برگزاری جلسات به میکروفن کنفرانسی نیاز داریم؟

اتاق کنفرانس به عنوان یکی از تعیین کننده‌ترین بخش‌های هر شرکت شناخته می‌شود. محلی برای برگزاری جلسات جهت گسترش کسب و کار، افزایش دامنه‌ فعالیت شرکت، بررسی سیاست‌های کاری و آینده، بررسی برنامه های بلند مدت و غیره، هر کدام می‌تواند دلیلی بر اثبات اهمیت بالای اتاق کنفرانس باشد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اتاق کنفرانس، سیستم صوتی اتاق کنفرانس یا میکروفن کنفرانس است. کاملاً واضح است که فناوری مورد استفاده در اتاق کنفرانس باید قابلیت انتقال صدای حاضران در جلسه با کیفیت بالا را داشته باشد. میکروفن رومیزی کنفرانس با کیفیت، گفت و گو و سخنرانی را بدون نویز و اختلال به دیگر حاضرین می‌رساند، صحبت‌های آنان را به خوبی منتقل می‌کند و موجب انتقال بهتر پیام‌ها و صحبت‌های حاضرین در جلسه می‌شود. از این رو تمامی شرکت ها، سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی به یک سیستم میکروفن کنفرانس مناسب جهت برگزاری جلسات خود نیاز دارند.

میکروفن کنفرانس دیجیتال باسیم

انواع میکروفن رومیزی کنفرانس چیست؟

چگونگی و نحوه انتقال صدا در سیستم صوتی کنفرانس اهمیت زیادی دارد. از این رو معمولا میکروفن‌های سیستم کنفرانس به دو دسته میکروفن بی‌سیم و میکروفن باسیم تقسیم‌ بندی می‌شوند که هر کدام کارکردهای خاص خود را دارند.

میکروفن کنفرانس با سیم

میکروفن کنفرانس باسیم را می‌توان اولین نسل این دسته از تجهیزات صوتی دانست که به جلسات و کنفرانس‌ها راه پیدا کردند. این دسته از میکروفن‌ها از سیستم انتقال صوت آنالوگ استفاده می‌کنند. در این نوع میکروفن کابل‌های سیمی نقش کلیدی را در انتقال صوت و صدا بر عهده دارند. به طوری که صدا و اطلاعات موجود در سالن از طریق این کابل‌ها دریافت و سپس به سایر بخش‌ها منتقل خواهد شد. 

میکروفن‌های کنفرانس باسیم قیمت مناسبی دارند. به لطف این ویژگی نیز استفاده از آن‌ها برای سالن‌های کوچک و متوسط با بودجه محدود به گزینه ایده‌آلی تبدیل گردیده است. اما در صورتی که سالن وسعت زیادی داشته باشد، کار نصب سخت‌ و هزینه‌بر می‌شود؛ زیرا طول بلند سیم‌ها چالش‌هایی را ایجاد می‌کند. ناگفته نماند که طول بلند سیم در سیستم‌های صوتی آنالوگ روی کیفیت اثر منفی می‌گذارد.

میکروفن کنفرانس بی سیم

از میکروفن کنفرانس باسیم بیشتر در گذشته استفاده می‌شد و امروزه اکثر سازمان‌ها برای سالن کنفرانس خود از نوع بی‌سیم آن استفاده می‌کنند. میکروفن کنفرانس بیسیم فاقد کابل بوده و معمولا از طریق وای فای (wifi) یا امواج مادون قرمز اطلاعات و صدای موجود در سالن را دریافت و آن را انتقال می‌دهد. نحوه انتقال صدا در میکروفن کنفرانس بی‌سیم به صورت دیجیتال بوده و کیفیت صدای بهتری نسبت به سیستم آنالوگ خواهد داشت. البته برای دستیابی به این کیفیت بدیهی است که نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارید.

میکروفن‌های بی سیم از نظر اجرا و نصب و راه اندازی محدودیتی در سالن های جلسات و همایش ندارند و مراحل نصب آن‌ها سریع تر و ارزان تر از میکروفن‌های باسیم خواهد بود اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که سایر تجهیزات رادیویی موجود در سالن و امواج آن‌ها ممکن است باعث ایجاد تداخل در میکروفن‌کنفرانسی بی‌سیم شوند. علاوه بر این عمر باتری میکروفن‌های بی سیم محدود است و در صورت برگزاری چند جلسه پشت سر هم باید برای شارژ به موقع باتری ها تعبیری اندیشیده شود، در نتیجه بنا به شرایط خاص می‌توان به کارگیری این نوع میکروفن کنفرانس را پیشنهاد داد.

میکروفن کنفرانس چندرسانه‌ای

این نوع میکروفون اتاق کنفرانس، صفحه نمایشی بزرگ دارد که بتوانید از آن برای کارهای چندرسانه ای استفاده کنید. با این نوع میکروفون می‌توانید اقدام به انتقال فیلم و دریافت فایل تصویری کنید یا حتی صفحه و مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. امکان رای گیری از دیگر مزایای استفاده از میکروفن کنفرانس چندرسانه‌ای است.

میکروفون‌ کنفرانس چندرسانه ای معمولاً قدرت و سرعت شبکه بالاتری نسبت به دستگاه‌های سنتی و قدیمی دارند. این دستگاه‌ها نیاز به دانش و تخصص بیشتری برای تنظیم و پیکربندی دارند.

میکروفن کنفرانس گردن غازی (Gooseneck)

در نهایت باید به مدل‌های مختلف میکروفن به لحاظ طراحی ظاهری اشاره کرد. از جمله آنها می‌توان به میکروفن گردن غازی یا همان خرطومی اشاره کرد که در بازار نیز طرفداران بیشتری دارد. در انتخاب میکروفن بهتر است به راحتی شرکت‌کننده و همچنین منطبق بودن آن با فضا و دکوراسیون سالن دقت کافی شود. میکروفون گردن‌غازی یکی از اصلی‌ترین مدل های مورد استفاده در سیستم صوت کنفرانس محسوب می‌شود.

استفاده از میکروفون کنفرانس گردن‌غازی به معنای سرمایه گذاری و حفظ منابع مالی شماست. این مدل میکروفون کنفرانس با چرخش و تنظیم زاویه گردن خود می‌تواند چندین شرکت کننده را که در چند صندلی کنفرانس نزدیک به هم نشسته‌اند تحت پوشش قرار دهد و لزوم فراهم کردن یک میکروفون کنفرانس برای هر صندلی و شرکت کننده را از بین ببرد.

دسته‌بندی‌های دیگری نیز در این خصوص وجود دارد. از جمله اینکه می‌توان به طور کل هر نوع سیستم و میکروفن کنفرانس را به دو دسته آنالوگ و دیجتال تقسیم‌بندی کرد.

 سیستم آنالوگ قدیمی‌تر بوده و امکانات کمتری نیز دارد. با این حال، قیمت میکروفن کنفرانس آنالوگ معمولا پایین‌تر از دیجیتال است. این در حالی است که سیستم دیجیتال از امکانات بیشتری برخوردار بوده و امروزه بیشتر از آن استفاده می‌شود.

میکروفن اتاق کنفرانس از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

میکروفن اتاق کنفرانس معمولا در مدل‌های مختلفی تولید شده و در حال حاضر برندهای مختلف ایرانی و خارجی  آن در بازار وجود دارد. با این حال، بسیاری از آنها از تجهیزات زیر تشکیل شده‌اند که هر کدام وظیفه خاصی را بر عهده دارند. البته نباید این نکته را نیز نادیده گرفت که برخی از انواع میکروفن دارای امکانات بیشتری هستند.

  • میکروفن ریاست جلسه ( به آن کنسول ریاست یا یونیت ریاست نیز می گویند)
  • میکروفن شرکت کننده (کنسول شرکت کننده / یونیت شرکت کننده)
  • سیستم کنترل مرکزی ( منبع تغذیه سیستم کنفرانس)
میکروفن کنفرانس ریاست
میکروفن کنفرانس شرکت کننده
منبع تغذیه سیستم کنفرانس

هر کدام از کنسول ها نیز از بخش های زیر تشکیل شده اند :

دکمه روشن و خاموش کردن یونیت، دکمه تنظیم کردن ولوم یونیت؛ کپسول میکروفن کنفرانس، چراغ نشانگر میکروفن دور کپسول، کانکتور اتصال هدفون، کانکتور متصل کردن یونیت به مرکز کنفرانس (منبع تغذیه) و…

میکروفن کنفرانس ریاست چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

اشاره شد که یکی از مزایای خرید میکروفن رومیزی کنفرانس امکان مدیریت منظم جلسات  و رویدادهاست، اما این کار چگونه امکان‌پذیر است؟ معمولا در جلسات کنفرانس امکان ایجاد بی‌نظمی در سخنرانی وجود دارد. خصوصا اگر رویداد برگزار شده با حضور تعداد زیادی شرکت‌کننده باشد.

میکروفن کنفرانس ریاست جلسه این امکان را به مدیر جلسه می‌دهد که ترتیب سخنرانی بین افراد را تعیین کرده و آن‌ها را مدیریت کند. رئیس جلسه با استفاده از کنسول مخصوص به خود می‌تواند صدای سایر افراد را قطع کند یا به آنها تذکر داده و تقدم صحبت را مشخص نماید.

در واقع می‌توان گفت که میکروفن رومیزی کنفرانس سلسله‌ای از میکروفن‌های متصل به هم است و کنسول ریاست جلسه بالاتر از همه آنها قرار دارد و این یونیت در سالن‌ها مقابل جایگاه فردی قرار می‌گیرد که وظیفه مدیریت جلسه را بر عهده دارد. هر چند شاید ظاهر آن با سایر کنسول‌های افراد شرکت‌کننده تفاوت چندانی نداشته باشد اما اختیارات بیشتری را به رئیس جلسه خواهد داد.

میکروفن کنفرانس شرکت کننده

میکروفن‌های جانبی که در سالن جلسات نصب می‌شوند، معمولا دسترسی زیادی به سیستم ندارند. بلکه امکاناتی به صورت پیش‌فرض در آن‌ها تعریف شده تا فرد بتواند بهتر در جلسه شرکت کند. این یونیت‌ها اصطلاحا با نام میکروفن کنفرانس شرکت کننده شناخته می‌شوند و در آن‌ها می‌توان به قابلیت‌هایی مانند شرکت در رای‌گیری، اتصال به سیستم صوتی سالن برای سخنرانی، کانکتور هدفون و … اشاره نمود. ناگفته نماند که برخی از این میکروفن‌ها به قابلیت ترجمه همزمان نیز مجهز هستند. 

منبع تغذیه کنفرانس؛ سیستم اصلی کنترل و تامین برق

در سیستم‌های کنفرانس بخش مهمی وجود دارد که از دید حاضرین جلسه خارج است و در اتاق فرمان یا رک صوتی قرار دارد، اما نقش بسیار پررنگی را بازی می‌کند. این سیستم که به نوعی کنترل کننده اصلی ارتباطات صوتی در جلسه محسوب می‌شود، ارتباط لازم بین یونیت‌های مختلف سیستم صوتی را برقرار خواهد کرد و تمامی میکروفن‌ها از طریق کانکتور به این بخش متصل شده و با سایر بخش‌ها مانند بلندگوهای حاضر در سالن، دوربین و … ارتباط برقرار خواهند کرد. همچنین تامین برق میکروفن‌های کنفرانسی توسط همین بخش مخفی که منبع تغذیه نامیده می‌شود، انجام خواهد شد.

برای انتخاب و خرید میکروفن کنفرانس به چه نکاتی باید توجه نمود؟

در هنگام خرید میکروفن رومیزی کنفرانس باید به نکات زیادی توجه کنید. بر اساس نیازتان باید بدانید که آیا میکروفن کنفرانسی می‌خواهید که قابلیت اتوترک (Auto Track) داشته باشد یا خیر؟ تعداد حاضرین جلسه چند نفر هستند؟ قادر به پرداخت هزینه‌های میکروفن کنفرانس دیجیتال هستید یا فکر می‌کنید میکروفن کنفرانس آنالوگ برای جلسات شما کفایت می‌کند؟ کدام برند میکروفن کنفرانس را برای استفاده مد نظر دارید؟ برندهای ایرانی یا خارجی؟ آیا نیاز به سیستم رای‌گیری دارید یا خیر؟

 

تمام مواردی که ذکر شد سوالاتی هستند که قبل از خرید میکروفن کنفرانس باید از خود بپرسید و به جواب برسید. این امر موجب می‌شود در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید. به دلیل تولیدات بالای میکروفون و تعدد برندهای سازنده این محصول، بسیاری از خریداران در هنگام انتخاب میکروفون سردرگم شده و بعضا محصولی مغایر با نیازهایشان خریداری می‌کنند بنابراین داشتن یک مشاور خوب پیش از خرید می تواند شما را از بلاتکلیفی رهایی بخشد، برای این منظور کافیست با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان توسط کارشناسان رشد تدبیر نوآور جهت خرید میکروفن اتاق کنفرانس بهره مند شوید.

 

با این حال فاکتورهای مختلفی در خصوص انتخاب میکروفن اتاق کنفرانس مناسب وجود دارد. اما ما به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم که حتما به هنگام خرید باید مدنظر داشته باشید:

بی سیم یا باسیم بودن میکروفن

هر چند انتخاب بی‌سیم یا باسیم بودن میکروفن می‌تواند یک تصمیم شخصی باشد. اما بهتر است حتما به سیستم کنفرانس خود نیز دقت کنید. در این خصوص بهتر است با یک فرد کاربلد مشورت کنید. به عنوان مثال، تجهیزات ضبط صدا می‌تواند بر روی انتخاب نوع میکروفن تاثیرگذار باشد.

امکانات و تجهیزات

پیش‌تر به امکانات میکروفن اشاره کردیم که تا چه اندازه می‌تواند متفاوت باشد. طبیعی است داشتن یک میکروفن با امکانات بالا، قیمت بالاتری نیز می‌طلبد و برعکس. از جمله آنها می‌توان به قابلیت ضبط صدای جلسه یا رای‌گیری اشاره کرد.

سهولت در استفاده

قطعا یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب میکروفن و به طور کل هر وسیله دیگر، سهولت استفاده از آن توسط کاربران است. معمولا ادعا می‌شود که نوع بی‌سیم آن نسبت به نوع باسیم سهولت استفاده بیشتری دارد. همچنین برای سهولت استفاده بهتر است قابلیت پخش صدا و سایر امکانات آن چک شود.

میزان کیفیت صدا

این فاکتور بدون شک مهم‌ترین معیار برای خرید است که بر روی قیمت میکروفن کنفرانس رومیزی نیز می‌تواند تاثیر بگذارد. با داشتن یک میکروفن باکیفیت دیگر نباید نگران وجود نویز در صدا یا قطع و وصل آن بود. معمولا سیستم‌های دیجیتال کارکرد بهتری نسبت به سیستم‌های آنالوگ از خود نشان می‌دهند.

تعداد افراد شرکت کننده

در انتخاب یک میکروفن مناسب برای راه‌اندازی سالن کنفرانس، باید به ظرفیت سالن و افراد شرکت‌کننده در آن نیز دقت کرد. این مسئله بیشتر بر سیستم کنترل مرکزی کنفرانس (منبع تغذیه) و تعداد میکروفن قابل پشتیبانی آن تاثیرگذار است.

هماهنگی ظاهری با دکوراسیون سالن

پیش‌تر به این مورد اشاره کردیم که بهتر است هم نوع میکروفن با سایر تجهیزات سالن و به طور کلی فضای دکوراسیون سالن کنفرانس تطابق ظاهری و بصری داشته باشد. این مساله تاثیر زیادی در جذابیت سالن خواهد داشت.

قیمت میکروفن کنفرانس رومیزی

در خصوص قیمت میکروفن کنفرانس رومیزی نیز باید گفت که تمامی فاکتورهای فوق می‌توانند بر قیمت آن تاثیرگذار باشند. ضمن آنکه نباید برند و شرکت سازنده میکروفن را نیز نادیده گرفت که می‌تواند در این خصوص تاثیرگذار باشد. در کنار این موارد نوع میکروفن و آنالوگ یا دیجیتال بودن آن را نیز باید به عنوان یک فاکتور تاثیرگذار بر قیمت در نظر گرفت. بدیهی است هر چه امکانات یک سیستم کنفرانس بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله به تعریف میکروفن کنفرانس، ویژگی‌ها و انواع آن، قابلیت‌ها و کارکردها و نکات مهم به هنگام خرید اشاره کردیم. بررسی گزینه‌های مختلف از انواع مدل میکروفون‌ کنفرانس امری ضروری است. بهتر است قبل از خرید به طور دقیق به بررسی انواع، مدل‌ها، برندها و قیمت میکروفون کنفرانس اقدام کنید. استفاده از میکروفون در جلسات و کنفرانس‌ها امری عادی است. پس بهتر است سعی کنید با انتخابی دقیق، جلسات و همایش‌های خود را به بهترین نحو برگزار کنید.

چنانچه قصد خرید یا اجاره میکروفن کنفرانس را دارید، پیشنهاد ما این است که حتما از کارشناسان خبره رشد تدبیر نوآور مشورت بگیرید تا بهترین مدل را با قیمت مناسب برای سالن همایش خود انتخاب کنید. شرکت رشد تدبیر نوآور با سابقه چندین ساله در زمینه مشاوره، فروش و راه‌اندازی سیستم کنفرانس و تجهیزات مرتبط با آن همراه شماست. برای خرید، اجاره یا دریافت مشاوره در خصوص میکروفن کنفرانس تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

در سیستم کنفرانس هر منبع تغذیه از چند کنسول کنفرانس ساپورت و پشتیبانی می‌کند؟

هر منبع تغذیه قادر به ساپورت بیش از 50 کنسول کنفرانس (میکروفن کنفرانس) است، لذا در صورتیکه تعداد کنسول‌های بیشتری در سیستم بکار گرفته شود، میبایست از اکستنشن برای افزایش ظرفیت منبع تغذیه استفاده نمود.

آیا سیستم‌های میکروفن کنفرانس قابلیت ارتباط با دوربین‌های موتورایز را دارند؟

بله سیستم‌های کنفرانس به واسطه یک پروسسور امکان ارتباط و کنترل دوربین‌های موتورایز و همچنین ارتباط با وب کم را دارند.

سیستم اتوترک یا تعقیب تصویر به چه نحو عمل می‌نماید؟

بنا بر استفاده از دوربین آنالوگ یا دیجیتال FULL HD، پروسسور مربوطه قابلیت آدرس گیری برای هر کنسول کنفرانس را بنا به مختصات وارد شده اولیه در زمان تنظیم دارا می‌باشد. لذا پس از نامبر شدن و آدرس دهی و ذخیره این مختصات، با فعال شدن هر کنسول دوربین مربوطه، تصویر مختصات از پیش تعیین گردیده را شناسنایی و تصویر مربوط به همان کنسول را به نمایش می‌گذارد.

پروسسورهای اتوترک تا چه تعداد دوربین را ساپورت می‌نمایند؟

پروسسورهای اتوترکینگ بنا به مدل آنها قادر خواهند بود از 4 تا 7 دوربین را ساپورت نمایند.

نحوه عملکرد ویدئو کنفرانس با سیستم کنفرانس به چه صورت می‌باشد؟

پس از تجهیز سیستم اتوترکینگ و تکمیل بخش تصویر برداری به دوربین‌های موتورایز یا وب کم‌های حرفه‌ای، امکان ارسال و دریافت تصاویر همراه با صوت، بروی بسترهای مختلف شبکه توسط اینترنت مهیا می‌باشد.

آیا سیستم صوتی تعبیه شده بر روی کنسول‌های میکروفن کنفرانس برای انجام تمامی امور در این بخش کافی است؟

در برخی مواقع در صورتی که سیستم کنفرانس تنها به منظور اجرا در سالن کنفرانس بکار رود و نظر کاربر برمبنای اجرای سیستمی اقتصادی باشد، اسپیکرهای میکروفن کنفرانس برای پخش صوت کفایت می‌کند، اما در موارد حرفه ای تر با توجه به ابعاد و توان محدوده پخش صوت در این بخش و همچنین در مواردی که سیستم گسترده کنفرانس برای ارتباط ویدیو کنفرانس در نظر گرفته شده است، ایده آل ترین روش بکارگیری سیستم صوت جانبی و استفاده از میکسرهای ساده به منظور کنترل بهتر و جلوگیری از فیدبک در سالن و انتقال رفت و برگشت صوت در ویدیو کنفرانس خواهد بود.

8 دیدگاه

  • با سلام و احترام، آیا امکان ارسال کارشناس از سوی مجموعه شما جهت بازدید از سالن کنفرانس و تعیین میکروفن کنفرانس مناسب وجود دارد؟ به طور معمول چه تعداد میکروفن کنفرانس برای یک سالن کنفرانس مناسب خواهد بود؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • سلام و درود بر شما، بله امکان ارسال کارشناس جهت بازدید از محل وجود داره، تعداد میکروفن کنفرانس مورد نیاز در یک سالن کنفرانس بسته به فضا و گنجایش سالن جهت قرارگیری میز کنفرانس و تعداد شرکت کننده متغیر و نیازمند بررسی و مشاوره دقیق هست، لطفا برای دریافت مشاوره با شماره شرکت در تماس باشید. 02166127120 الی 3

  • سلام، آیا میکروفن کنفرانسی دارید که به طور خودکار بتونه به سیستم دوربین سالن متصل بشه و درحین صحبت فیلم برداری انجام بشه؟

    • سلام و درود بر شما،بله یه سری از میکروفن‌ها قابلیت اتصال به سیستم اتوترک رو دارن، لطفا با شماره های شرکت درتماس باشید تا میکروفن کنفرانس مناسب برای دوربین کنفرانسیتون پیشنهاد داده بشه

  • سلام، علت ایجاد نویز در میکروفن کنفرانسی چیه؟ ممکنه مشکل از دستگاه ها باشه؟ راه حلی برای این موضوع سراغ دارید؟

    • درود بر شما، بروز نویز دلایل مختلفی داره و میتونه مربوط به کابل کشی نامناسب بین میکروفن کنفرانس و منبع تغذیه باشه، باز نیازمند بررسی دقیق تر توسط کارشناسان مربوطه هست، اگر تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید تا تو این زمینه بیشتر راهنماییتون کنیم
      این مقاله هم خالی از لطف نیست، میتونید مطالعه کنید : دلایل ایجاد نویز در میکروفن کنفرانس

  • سلام وقت بخیر، ما یه سری میکروفن کنفرانس آنالوگ داریم و میخوایم بستر کار رو از آنالوگ به دیجیتال تغییر بدیم، آیا نیاز هست که کابل کشی ها و تمام تجهیزات تغییر کنند یا خیر؟

    • درود بر شما، کارشناسان رشد تدبیر نوآور در این زمینه به خوبی میتونن شما رو راهنمایی کنن و بستر کار از آنالوگ به دیجیتال قابل تغییر هست و صفر تا صد پروژه رو میتونید به ما محول کنید، لطفا برای مشاوره دقیق تر با ما در تماس باشید. 02166127120 الی 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *